Przeczytaj POMOC aby uniknąć błędów...

Pomoc

Jak zamówić jeden produkt?

 

(1) Na podstronie z produktem kliknij w przycisk "dodaj do koszyka"


 

(2) Z rozwijanego pola "pakiety" możesz edytować ilość pakietów, 1 wzór do druk to jeden pakiet, jeżeli chcesz wydrukować więcej niż jeden wzór/projekt należy wybrać odpowiednią ilość pakietów. W przypadku posiadania kodu rabatowego należy go wpisać w pole "wpisz kod" a następnie kliknąć przycisk "aktywuj", w przypadku braku kodu pozostaw to pole puste. Aby kontynuować kliknij przycisk "przejdź dalej"


 

(3) Wybór rodzaju płatności za zamówienie, należy wybrać jedną z trzech dostępnych form płatności. (Zwykły przelew bankowy) w tym przypadku należy pamiętać o tym że zamówienie zaczniemy realizować w momencie zaksięgowania wpłaty, pliki do druku zostaną zweryfikowane przez dział techniczny, natomiast druk nie będzie realizowany do czasu zaksięgowania wpłaty. (Szybkie płatności online) tutaj wpłata jest zaksięgowania u nas po kilku minutach i jeżeli tylko pliki na to pozwalają realizacja jest natychmiastowa. (Pobranie przez kuriera przy dostarczeniu) pobranie przeznaczone jest dla osób które chcą zapłacić gotówką za swoje zamówienie. W przypadku pobrania doliczana jest dopłata związana z kosztami pobrania.


 

(4) Rodzaj dokumentu księgowego, jeżeli zamawiasz dla firmy wybierz fakturę, jeżyli wystarczy paragon wybierz stosowne zaznaczenie.


 

(5) Wypełnij formularz z danymi osoby zamawiającej, danymi do wysyłki, lub faktury. Jeżeli dane do wysyłki są inne niż do faktury zaznacz box i wypełnij formularz dostawy.


 

(6) Przydatną opcją jest zapisanie danych formularza w pamięci przeglądarki, w przypadku zaznaczenia tego boxa podczas ponownego zamówienia danych nie trzeba będzie ponownie wprowadzać, jeżeli nie chcesz zapamiętać danych w formularzu pozostaw odznaczony box. Po sprawdzeniu całości zamówienia wystarczy nacisnąć przycisk "wyślij zamówienie", kolejny etap to ewentualne płatności online i wgrywanie plików do druku.