Przeczytaj POMOC aby uniknąć błędów...

Pomoc

Najczęstsze pytania


Szukam produktu, którego nie macie w ofercie. Czy możecie wykonać produkt niestandardowy?
Na naszej stronie można znaleźć wiele standardowych produktów. Oczywiście istnieje możliwość zamówienia spoza oferty dostępnej w sklepie internetowym. Wymaga to tylko indywidualnej wyceny. Pytania można wysyłać na info@druko.pl. Oczekiwanie na wycenę nie powinno przekraczać 1 dnia roboczego.

Nie mogę znaleźć kosztów dostawy.
Wszystkie ceny w sklepie internetowym zawierają koszty przesyłki na terenie Polski.

Czy możecie wysłać paczkę do innego kraju.
Oferujemy przesyłki tylko w granicach naszego kraju.

Czy kupując jeden pakiet, mogę wydrukować kilka wzorów.
Jeden pakiet, odpowiada jednemu wzorowi. Aby wydrukować np. 3 wzory wizytówek, należy zakupić 3 pakiety wizytówek. Jest to spowodowane drukiem w technologii offsetowej.

Jaki jest czas realizacji zamówienia. Czy można przyspieszyć realizację?
Czas jaki potrzebny jest do wykonania usługi jest inny dla różnych produktów. Ten czas jest orientacyjny i znajduje się w szczegółowym opisie produktu. Konkretny termin dostarczenia można ustalić po indywidualnej konsultacji.

Czy można dokonywać odbiorów osobistych?
Jesteśmy drukarnią internetową, a wszystkie paczki wysyłamy kurierem. Ze względów logistycznych, nie ma możliwości odbioru osobistego gotowych produktów.

W jaki sposób mogę przesłać pliki do druku?
Pliki można przesłać: do 20 mb – mailem do 200 mb – przez moduł wgrywania plików na naszej stronie bez ograniczeń – na serwer FTP Szczegółowe dane przesyłamy mailem w chwili złożenia zamówienia.

Jak mogę sprawdzić status mojego zlecenia?
Status zlecenia można sprawdzić na stronie internetowej. Wystarczy w polu Sprawdź status zamówienia wpisać sześciocyfrowy numer, a zostaniemy przeniesieni na podstronę z której dowiemy się na jakim etapie jest zlecenie. Status zlecenia można również sprawdzić dzwoniąc na naszą infolinię.